Sık Sorulan Sorular
23 Aralık 2021

1-Kurumunuzda muayene olabilmek için nasıl randevu alabilirim ?  

 Sultangazi ADSH de muayene olabilmek için;

  ONLİNE randevu  htpp://www.mhrs.gov.tr./  adresini ziyaret ediniz. Telefonla randevu almak için, 182 numaralı telefonu arayınız.

2-Kurumunuzda acil polikliniği var mı ?

    Kurumumuzada Acil Polikliniği yoktur.

3-18 yaş altında başvuran hasta ebeveyni olmadan muayene olabilir mi ?

Merkezimizde 18 yaş altı bireylerde ebeveyni olmadan muayene yapılmamaktadır.

4- MHRS Randevu'su alan bir hasta randevu saatinden ne kadar önce muayeneye gelmeli ?

Hastalarımızın randevu zamanından 15 dakika önce kurumumuza başvurmaları gerekir.

5-Engelli hastalarınız için merkeziniz ne gibi imkanlar sunmaktadır ?

Merkezimize gelen engelli hastalarımız, bakanlığımızın yayınlamış olduğu 2010/73- 80 nolu genelgesine istinaden her birimimizde öncelikli hasta hakkına sahiptir. Merkezimiz, engelli hastalarımız için,  standartlara uygun engelli polikliniği ,engelli otoparkı,engelli tuvaleti gibi donanımlara sahiptir.


6-Hekim değiştirebilir miyiz?

Hastalarımız hasta hakları yönetmeliğinin 9.maddesi gereği hekim değiştirme hakkını kullanabilirler.Bunu yaparken hasta hakları birimimize başvurarak kısa bir form doldurmaları yeterli olmaktadır.